divendres, 14 de març del 2014

No pensi, compri.

El neuromàrqueting sorgeix com a una nova eina al servei d'empreses i marques comercials. Es tracta de fer servir els estudis de la neurociència sobre el cervell i aplicar-los al consumidor potencial, així les marques saben la resposta del públic als estímuls de compra.



"Moltes grans marques comercials utilitzen el neuromàrqueting, la neurociència aplicada a les vendes. Però no ho volen admetre. Manipulen el nostre cervell? És possible que un perfum ens inciti a comprar? La resposta és afirmativa. Sorgeix amb força una nova eina al servei d'empreses i marques comercials: el neuromàrqueting. Es tracta de fer servir els estudis de la neurociència sobre el cervell humà i aplicar-los al del consumidor potencial. S'analitza com i per què el nostre cervell respon a certs estímuls amb l'objectiu d'influir sobre les nostres decisions. La idea bàsica, basada en diversos estudis neurològics, és que el 90 per cent de les nostres decisions les prenem en un nivell subconscient. Si una marca pot "parlar" directament amb els nostres instints, per sobre de la raó, podrà vendre més productes." 
(extret de http://www.tv3.cat/videos/4361810)


Enllaç a TV3 a la carta
http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/4361810

Enllaç a Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=CU8hHf5JoxU

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada