dimecres, 14 de març del 2012

Problemes amb decimals


Treballant amb decimals
1. El mestre d'anglès m'ha posat un 6,3. Quantes centèsimes em falten per a obtenir un notable? Quantes dècimes em falten per a obtenir un excel·lent?

2. He tret un 7,75 a la redacció de castellà, però el mestre diu que em restarà 2 dècimes per cada falta d'ortografia. N'he fet 8. Quina nota obtindré finalment?

3. En el treball de geografia m'han posat un 5,25. El vaig lliurar el dijous i l'hauria d'haver donat el dilluns. El mestre diu que em restarà de la nota 3 dècimes per cada dia de retard. Quina nota obtindré finalment?

4. He comprat mig quilo de plàtans. He pagat amb un bitllet de 10 euros i m'han tornat 8,40 euros. A quant va el quilo de plàtans?

5. Estic a 36,8 graus de febre. La meva mare diu que la truqui per telèfon si arribo a 38. Quants graus m'hauria de pujar la temperatura per que això passi?

6. He comprat un llibre de poesia que val 8,92 euros. Pago amb un bitllet de 20 euros. Quin canvi em tornaran?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada